Frågestunden del 3. Blogg!



har du bloggat innan?
Nej, det här är min allra första blogg ;)

är det något du tycker passar dig?
Det passar mig skitbra! :)

Vilken är din favoritblogg? Känd och okänd?
Min egen som är okänd och Bexurys som är gansla så känd :D

hur tycker du det går med bloggen?
Jag tycker att det går ganska bra faktiskt! men vill att den ska bli riktigt stor, tror ni det finns några chanser till det?

Favoritbloggare?
Bexury var min favorit förut men hon har förändrats tycker jag :( kattis är bra :D

Kenza / blondinbella?
Kenza. Tycker bondinbella är falsk, tråkig och pipig!

Dessie / Paow?
Dessie ;) paow is a sexmaschine!

Hur länge har du bloggat?
Sedan den 24/6 2010! den 24 juni haha, alltså ca. 3 månader och någon vecka ;)

Unika besökare /dag?
Ca. 50 om det är en dålig dag och upp mot 200 om det är en bra :)

Besöksrekord?

tror det är 205 unika. Skulle vilja att det var mer!

vilka bloggar läser du?
Den enda jag läser hela tiden är Kissies, sen läser jag Dessies ibland också ;)

varför började du blogga?
För jag tyckte att det verkade var kul :D sen hade jag så mycket att prata om hela tiden också så det blev ett bra sätt att skriva av sig och dela sina åsikter på :D skaffade den strax efter att jag börjat skriva skitlånga statusupdates på facebook haha ;)

Favorit modebloggen?
Har inga speciella favoritmodebloggar. Men LisasPlace kanske :)

Vilka bloggar följer du? 
Jag följer Kissies ;) men gillar inte henne!

Varför valde du att starta en blogg om dig själv? 
För att jag tycker att jag gör ganska mycket saker som är kul att läsa om :D och varför skulle jag starta en blogg om någon annan än mig? :P vad tycker ni? är det kul att läsa om mig? om jag inte var jag och läste Kimiees blogg så skulle jag fortsätta läsa den haha :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra♥

jopp :/ allt bra? :)

2010-09-08 @ 20:09:15
URL: http://alexandrabsliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv; okej. Spännande frågor och svara :)

2010-09-10 @ 22:03:33
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0