Frågestunden del 4. Random!

Vad gjorde du igår?
Igår gick jag i skolan, kollade på film med katrin och alicia, åkte hem till christian, tränade, åkte tillbaka till christian, kollade på film, cyklade till bussen och åkte hem. Duschade och gick och la mig typ :P handlade och lagade köttfärssås hos christian också btw ;)
Igår gick jag i skolan, kollade på film med katrin och alicia, åkte hem till christian, tränade, åkte tillbaka till christian, kollade på film, cyklade till bussen och åkte hem. Duschade och gick och la mig typ :P handlade och lagade köttfärssås hos christian också btw ;)



Om du fick vara kille för en dag, vad skulle du göra?
Först skulle jag springa runt och kissa överallt! :D skitkul ju, kan pissa på vem som helst :D okej, kanske inte vem som helst. Men Du! du vet vem du är! jag skulle kissa i din brevlåda det första jag gjorde! ;) Sen skulle jag gå runt och snacka med tjejer, se hur många ragg jag kunde få haha ;)


om du fick vara vad du ville en dag vad skulle det då vara?
Då skulle jag vilja vara osynlig! kan busa med folk utan att de ser mig, vore skitkul! eller så skulle jag vilja vara min cykel för den är så jävla cool! eller en apa såklart :) nej! jag skulle ju vilja vara någonting med en kraftig motor och som kan köra jättesnabbt! gud vad kul!

Skulle du kunna sälja en av dina tår för en miljon ?
Hmm.. min tå är mycket mer värd än en miljon! men en miljard skulle jag nog sälja den för! då kan jag ju köpa mig en ny tå för några miljoner och tjäna på det ;)


ditt sämsta minne?
Har faktiskt, tråkigt men sant, ganska många tråkigt minnen. Ett är nog när jag var lite yngre och min kompis Hannes råkade tappa en hantel i huvudet på mig. Gjorde skitont och började blöda som sjutton ur ett jack precis under ögonbrynet. Fick åka upp till akuten och limma ihop det :S

min andra kompis martin råkade köra på mig med en pulka en gång, jag ramlade och slog huvudet i isen. Fick hjärnskakning. Inte så kul att ligga hemma och spy haha :P
åå juste! en gång satte jag en knäck i halsen, det var riktigt läskigt!

men det allra värsta är alla gångerna jag har fått i mig någonting som jag är allergisk mot, halsen sväller igen och jag kan inte andas alls. Finns inget värre än att åka akut med ambulans till sjukhuset och ligga kvar där några nätter! usch och fy på det! de drogar mig med en massa sprutor och mediciner då. Ser typ ut som en nåldyna efter!

Varför tar du så mycket sprutor på sjukhuset och så? vad är det för något?
Det kallas hyposenssprutor och ska hjälpa mig att bli mindre allergisk. Har tagit dem i snart 3 år tror jag. I början fick jag ta 15 sprutor varje tisdag, snacka om nåldyna! sen har det blivit mindre och mindre, 10 sen 5 och nu är jag uppe i 4 st. en gång i månaden :D men det hjälper tror jag, kan iallafall sova hos oliver utan att dö fast han har katter ;)

Samlar du på något?^
Jag samlar på upplevelser! sen försöker jag samla på pengar också men det går det inte lika bra med.. samlade på 10or förut, det gick bra, kom upp i 1000 kronor haha :D

vilken mobil har du? är den bra?
Jag har en rosa walkman, sony eriksson. Den var skitbra innan jag tappade den i vattenpölen och råkade sparka på den hahaha :P nu är batteriet helt paj och den stänger av sig HELA tiden, jättejobbigt när någon ringer, den dör och de tror att jag är dryg och lägger på haha ;( någon som har ett sony eriksson batteri att sälja eller skänka till mig? :)


vad använder du för smink?
Mascara, kajal och ibland ögonskugga och rouge när jag orkar :)


hur fixar du dig inför en dag i skolan? :)
Jag sover med håret i en knut så det ska bli vågigt. Sminkar mig först med kajal och ögonskugga innan jag sätter på mascara. Avslutar med lite rouge :) stressar med kläderna för har ALDRIG någonting att sätta på mig :P det sista jag gör innan jag åker är att släppa ut håret, kamma och spraya :D och borsta tänderna och äta och stressplugga i sista stund är ju också sådant jag hinner med!

vad ska du göra när du blir stor?
Jag ska resa som bara faan! :D

när du gick i 7c/8c/9c, vem av tjejerna var cpigast?
Ärligt, så var ALLA tjejerna helt cpiga ;) även jag! alla är väl lite cpiga? eller? är det bara jag och mina kompisar? ;)

var det någon du inte var så bra vän med?
Man passar inte med alla och så är det överallt ;)

drömyrke?
Egenföretagare med någonting unikt :D vill gärna bli forograf :D eller tänk vad kul att ha en klädaffär med kläder man sytt själv? :D vet precis vad mitt märke skulle heta ;) eller makeupartist!

ditt bästa minne?
Jag har måånga! ^^ det är nog någon av kvällarna med tjejerna. Ni skulle bara veta vad vi gör hah!




Framtidsdrömmar?
Jag vill resa! vara egenföretagare med någonting unikt som ingen annan har kommit på och redan finns. Någon kreativt.

Bästa sommarminnet 2010?
roligast hade vi nog den dagen då vi hoppade från bror :D eller då när katrins cykel gick sönder och vi tänkte klättra upp på snabbmatstaket, kommer ni ihåg? ;) det är nog bästa minnet tror jag!

roligast denna sommaren?
Sola och bada! ALLT har varit kul, shit vilken sommar jag har haft! :D jävligt kul vard et när jag tältade hemma hos tobbe med killarna :D kommer ni ihåg? :D skitkul var det!








det bästa/sämsta du vet i världen?
Det bästa är nog att göra nya saker som man aldrig har gjort förut, lära sig nya saker och träffa nya människor :D det sämsta är alla elaka ord som finns. Hatar allt som sårar mig. Är en sådan hemsk känlsa. Glömmer aldrig!

Vad gör du om 10 år?
Bor nog i en pappkartong, har ett superjobb och reser runt i världen för alla mina pengar! :D

när du gick på stålfors, vilka var de snyggaste killarna i 9c(94orna) tom 5 lista! så lista dom tom 5 snyggaste!!
Hmm.. haha!
1. Max
2. Oscar
3. Daniel N
4. Adam
5. Daniel C och Marcus

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0