hej, längesen!

heej, länge sen va? :D som ni vet, alltis samma problem. Datorjäveln vill inte sammarbeta! eller är det blogg esse som det är fel på, hmm.. nu är jag iallafall här, vad har ni för er? :D

jag vaknade nyss (klockan åtta på en lördag?!) och är jättetrött. Men ska försöka dra med mig pappa ut och springa nu innan frukosten annars springer jag själv. Beach 2011 ni vet?!?! haha skoja, vi har coopertest på måndag så vill värma upp lite så jag är uppvärmd tills dess ;)

sen ska jag dra mig iväg till stan för att träffa tobias, me like! har saknat honom. Sen blir det kanske gym med alicia innan jag ska på sharkbait här i e-tuna. Eller ska jag? vet inte om jag vågar haha! hoppas sofia kommer :)

sen sover jag hos min älskling inatt, känns som det var jättelänge sen. Jättemycket plats i sängen här hemma haha! usch, gillar inte det, trångt ska det va höhöhö ;) gymnastikträning imorrn också! 




Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0