dans, gymnasie

hej!

jag har varit borta ett tag nu.. ni kanske har märkt det? ;) men nu är jag tillbaka :D typ. Sitter och äter flingor och pratar med min gulliga mormor i telefon! :) vad har jag gjort istället för att blogga då? joooo..


har kollat in en massa gymnasieprogram (vet fortfarande inte vad jag sak välja) här sitter jag, derice och fina jesper och gör en film tillsammans med en klass i tvåan, var kul. Dagen innan fick vi göra en reklamplansch!




dansat en hel del!

sen om ni vill veta resten så kan ni bara scrolla ner lite ;)

vad har ni haft för er? :)

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0