Bantningsprogram

Hej, kom nyss in. Gick en promenad med familjen och åkte scooter haha. Scooter är pappas grej, han älskar det ;) så nu luktar jag avgaser och ska ta en dusch med min tvål från body shop så jag luktar normalt igen!

när man är sjuk så finns det inte så mycket att göra tycker jag, så satte på tvn. Känner mig som en gammal tant som sitter och tittar på tv på dagarna. Tvn hör till kvällen!

iallafall så satte jag på tvn och upptäcker att det enda som visas är bantnings- och kroppsfixeringsprogram!

5an = "Losing it with Lillian" och efter det "Tjocka barn-för feta för lek"
3an = "My big, fat diet show"
6an = "Biggest loser"
4an = "Barn som vill byta kön"

är det bara jag som sätter på en film istället? vad tycker ni om sådana program förresten? tycker ni att det är intressant? :) jag tycker att det är riktigt hemskt att fetma och liknande har ökats så mycket att det till och med täcker alla program på tvn!

ska spela lite gitarr nu och göra Jesper stolt!


bild från musiken när han lärde mig lite. Hans blå tröja förresten, visst är den fin? :D funderar på att ta den..

Playman.se

Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

snygg outfit..

själv kollar jag aldrig på sådanna program, tycker det mest är skit.



kul att du tycker om bloggen! :)

lägg gärna till på bloglovin

2011-01-25 @ 10:18:42
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/
Postat av: LIENE

Hemskt ju! De visar bara program där folk är inte nöjda med sig själva. De borde istället ge program och visa att vi ska vara nöjda med oss själva, liksom uppmana oss till det!

2011-01-25 @ 20:18:28
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: felicia

jag tycker att de är kul och intressant att se på faktiskt.

2011-01-26 @ 15:07:22
URL: http://efji.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0