isabelle

var med isabelle igår. var skitlänge sedan jag träffade henne, vi går ju inte på samma skola längre så det är skitsvårt att hinna träffas. Men igår gjorde jag det iaf ! åkte till christian först på förmiddagen fast då hade han dragit till jobbet så där stod jag och ringde som en idiot, tog bussen ner på stan och åkte tillbaka till honom senare. 

Visste inte riktigt vad jag skulle göra där så bokade en tid på en frisörsalong för att plocka ögonbrynen. Jag kan inte fatta personer som säger att det inte känns när man plockar dem, det gör fan ASONT! förstår inte varför jag gör det hela tiden, jo för att få fina ögonbryn såklart, men undrar om det verkligen är värt smärtan alltså. Tjejen som plockade tyckte att jag skulle prova med tråd nästa gång så hon visade lite i ansiktet hur det kändes. Blev helt rödfläckig överallt och det såg ut som om jag hade en röd mustach efteråt. Inte kul att gå runt så på stan sen, tror inte christian märkte nåt när jag kom dit iallafall hihi.

vid fem tog jag bussen från christian till issa som var på hårstudion och färgade håret. Blev grymt snyggt *avis*, hon är snygg i allt den där tjejen haha :D vi åt på favoritstället, solade och tittade på film hemma hos issa innan jag tog bussen hem till min sköna säng haha.
 







visst blev hennes hår snyggt?! knäpp bild men får väl bjuda på det bara för issa blev så söt då!

höll på att inte komma hem förresten, tur att killen som stod i samma hållplats och skulle med samma buss hjälpte mig för annars hade jag fått gått hem i mörkret haha! gullig kille

Kommentarer
Postat av: felicia

svar: ja, hihi

2011-01-09 @ 00:24:11
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: ems

snygga leggings :D

2011-01-09 @ 18:21:57
URL: http://bookofems.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0