isabelle igen!

drömde jättemycker mardrömmar igår natt. Inte såna här läskiga med typ moster, spöken och att man ramlar för ett stup, det var liksom personliga känslor. Usch vad äckligt, hade ångest när jag vaknade

men det fixade jag snabbt med att fixa mitt rum haha! jag drog ut VARENDA sak som jag hade i rummet förutom sängen, skrivbordet och bokhyllan, sen ställde jag det i vårat tvrum. Mina föräldrar blev ju itne så glada när de såg vad jag hade gjort hehe. Men nu är det rent från golv till tak och fint om möblerat :D bra kim!




helt tomt

fick bråttom sen när vi skulle få gäster och bara hade 20 nibuter på mig att få in allt igen. Tur att jag har en söt lillasyster som heter Tilde som hjälpte mig :) hon fick en godispåse som tack!

mötte upp issa vid sporthallen i gymmet sedan. Gick superbra!


issa


jag


Vi





sen skulle vi sola, fast alla solariumen var stängda så vi tog bussen till solstudion. Det var det värsta solariumet jag någonsin har varit på.


så här såg det ut, typ som en maskin från starwars eller nåt. asläskig. Den ungerade inte heller, en massa knappar och grejer och en röst som pratade. Betalade 53 spänn för 11 minuter, det var kallt, ingen lampa lyste och när jag legat där och funderat 11 minuter så säger den förbannade rösten "Hoppas du hade en trvlig solning blablabla." förstod ingenting och är fortfarande blekis haha :D


vi hittade en rolig kundvagn på vägen till christian där vi var ett tag innan vi köpte glass och tog bussen hem till issa


sommarglass, isglass, vinter, mm


gott va!

Gratisbio.se

Notlagret.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha ojj det var ingen höjdare precis!!

2011-01-17 @ 17:52:04
URL: http://whatshouldibecalled.blogg.se/
Postat av: sally

Härlig dag!



Vilket snyggt rum du hade! Men det tror jag att jag har skrivit förut...

2011-01-18 @ 21:03:34
URL: http://nastansallys.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0