förkyld, fast nee

sitter och fryser och är jätteirriterad. Känns konstigt att vara det när jag har skrattat och flamsat med alicia hela dagen. Håller på att bli sjuk så skakar nu när jag skriver haha! men har tagit mina mirakelpiller mot förkylning så kanske blir frisk snart ;)


koooorta

har filat ner mina naglar så de är jättekorta nu, mest för att jesper ska kunna lära mig gitarr och jag ska kunna spela bra utan att ha naglarna i vägen. Sen tycker jag att det är så mkt finare med korta än häxlånga. aja

var jättesvårt att komma upp ur sängen i morse, tycker att alla skoldagar borde börja med sovmorgon och massage! skulle vara super. Dansade hiphop imorse det första jag gjorde innan vi stressade vidare till nästa lektion som ligger på en annan skola, sen lunch på en annan innan vi ska tillbaka till skolan innan, ett jävla spring! bättre kondition kanske? :D


brinner, lite vackert sådär vid skolan

ska duscha och titta på handbollen nu, hejs!

Playman.se

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0