INTERNET FUNKAR

Jag har inte trillat ner i nåt hål eller fastnat i en brunn, det var bara mitt internet som fuckade sig så jag inte har kunnat komma in på bloggen ;) vilken tur va! sen har jag sovit hos pojkvännnen ända sen i lördags så det är väl också en orsak.

Just nu ligger jag på golvet i hallen och fixar mina väskor till skolan samtidigt som jag dunkar spotify i hela huset haha :D onsdagen är den jobbigaste dagen på hela veckan så det behövs verkligen lite peppning! brukar gymma med katrin efter skolan på onsdagar men mamma fyller idag *GRATTIS* och så ska jag följa med min morfar till sjukhuset så det hinner vi nog inte idag.

I måndags hade jag värsta farten förresten! först gymmade jag med Derice och Jacob och efter det sprang jag till badhuset och simmade 40 längder, tjohoo. Jo jag är rambo, jag vet ;)

vad har ni haft för er? :D igår var det ju semeldagen och kvinnodagen. Åt ni några semlor och kickade några män ass? :D







nu måste jag skynda mig till skolan så jag inte kommer försent! har ju kommit i tid hela veckan förutom i måndags haha ;) har fortsättning på mitt franskaprov idag, får plugga lite i bilen

hörs sen, hoppas att ni får en jättebra dag :D

Kommentarer
Postat av: Stina

Najs blogg :D

2011-03-09 @ 21:24:21
URL: http://stinis.se
Postat av: cindy

hello ! hur äre det nuförtiden ?:) ^^

2011-03-19 @ 23:13:59
URL: http://hht://ctb2.myshowroom.se

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0