min fina kille

fyfan tror jag är magsjuk :S har gjort allt jag kan för att bli frisk. Druckit en massa avslagen cola och svalt hela vitpepparkorn, tror det ska vara bra haha :D sen har jag legat i sängen hela dagen typ och sovit och tittat på HELA första säsongen av how i met your mother! :D älskart. Ska fortsätta ta det lugnt ikväll!

så himla synd för jag skulle tränat och sen åkt hem till min älskling och sovit med honom.. :( fan, nu kommer vi inte hinna träffas på heka helgen, förstår inte hur jag ska överleva det här:(♥ får titta på lite bilder på honom och ringa istället!


fan, skulle inte lagt upp den här, saknar honom ännu mer nu

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0