TIPS!

godmorgon sötnosar! sovit gott? ;)
jag vaknade för en halvtimme sen och var superpigg, sprang upp och drack ett glas vatten med citron (bra när man är lite småsjuk) innan jag drog på mig springkläderna. Men de planerna spranck ju direkt när man öppnade dörren! har ni sett vilket jävla väder?! helt sjukt!
nu sitter jag i min säng och lyssnar på flummmusik med en inpackning i håret, olivolja, *HOST* ;) får se om det blir bra när jag tar bort plastpåsen som jag sovit med över håret haha.
Men åå, är jätteirriterad över snön just nu! det borde räcka med ett snötäckt sverige mellan november-2 veckor in i januari. Får se om jag trotsar vädergudarna och springer ut endå senare ;)
nu ska jag fortsätta lyssna på den här skumma musiken medan jag försöker bli kompis med alla jobbiga uppsatser som ska skrivas innan kvällen! för då ska jag träffa tjejerna, mysigt. Var länge sen faktiskt. Känns konstigt att säga att jag saknar er när vi träffas varje dag i skolan, men jag saknar er!
vad händer imorgon då? först ska jag träna och efter det träffa louise som jag inte sett på typ ett halvår?!  sen kommer jesper hit på kvällen och sover hos mig, han är i sthlm hela helgen. Får se till att mina syskon är friska tills dess, ska proppa dem med citron ;)
godmorgon sötnosar! sovit gott? ;)
jag vaknade för en halvtimme sen och var superpigg, sprang upp och drack ett glas vatten med citron (bra när man är lite småsjuk) innan jag drog på mig springkläderna. Men de planerna spranck ju direkt när man öppnade dörren! har ni sett vilket jävla väder?! helt sjukt! 

nu sitter jag i min säng och lyssnar på flummmusik med en inpackning i håret, olivolja, *HOST* ;) får se om det blir bra när jag tar bort plastpåsen som jag sovit med över håret haha. 

Men åå, är jätteirriterad över snön just nu! det borde räcka med ett snötäckt sverige mellan november-2 veckor in i januari. Får se om jag trotsar vädergudarna och springer ut endå senare ;)
nu ska jag fortsätta lyssna på den här skumma musiken medan jag försöker bli kompis med alla jobbiga uppsatser som ska skrivas innan kvällen! för då ska jag träffa tjejerna, mysigt. Var länge sen faktiskt. Känns konstigt att säga att jag saknar er när vi träffas varje dag i skolan, men jag saknar er! 





vad händer imorgon då? först ska jag träna och efter det träffa louise som jag inte sett på typ ett halvår?!  sen kommer jesper hit på kvällen och sover hos mig, han är i sthlm hela helgen. Får se till att mina syskon är friska tills dess, ska proppa dem med citron ;)

Kommentarer
Postat av: lolleelove

Sjukt snygga bilder!<3 längtar tills sommaren när jag ser dem<3 vad görs idag?

2011-03-19 @ 12:45:02
URL: http://lolleelove.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Haft en bra helg hittils? =)

2011-03-20 @ 16:40:00
URL: http://guevacci.se
Postat av: toves träningsblogg

Hej på dig!

Ledsen för sent svar..

har haft det ganska jobbigt just nu i livet och har därför haft en bloggpause.. jag ska försöka att uppdatera oftare och komma tillbaka..

hur är allt med dig?

2011-03-20 @ 17:09:37
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Fin blogg :)

Allt bra med dig ?

2011-04-06 @ 15:08:45
URL: http://itstimetobe.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0