Gästbloggen!!

Hej allihopa :) det är Kims vän Wictoria här ;) vi sitter just nu i skolan och jobbar med våra projektarbeten. Kim jobbar med ekologisk mat, och jag jobbar med motocross! Men nu är jag klar! Feett skönt! Jag har skrivit om motocross för att det är världens bästa sport som jag håller på med :D ska försöka få Kim att börja också, vi får se hur det går ;)

Idag så ska jag ha en chilldag eftersom jag slipper jobba med projektarbetet nu! Underbart. Kim jobbar på riktigt bra här så jag ska väl hjälpa till lite och peppa henne. På fredag ska i alla fall jag och Kim köra karate med Rasmus! ;) hoppas dom andra brudarna följer med. För våra brudar är bäst :) nu ska jag rulla vidare men tack för mig, ha det bra alla Kims läsare :) puss / Wictoria


Kommentarer
Postat av: emelie

ja det blir lättare att blogga nu! :D

2011-10-01 @ 13:19:01
URL: http://plimplom.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0