godmorgon!

gud vad jag bråkar med detta plugg! har en engelsk analys att göra på en låt, en sjusidor lång rapport att skriva om hållbar utveckling, massa mattetal att klura med och har dessutom ett historieprov nästa vecka. Vilken jädra tur att vi inte har någon franska den här veckan också, då hade jag nog låst in mig i skåpet och kommit ut nångång nästa vecka eller så. Måste verklige bli klar med ALLT innan fredag för då vill jag följa med jesper till hans pappa i stockholm, jättemysigt! TAGGA NU DÅ KIM!! 

håller på att gör mig iordning för skolan nu, börjar runt halv tio med projektarbete i några timmar innan lunch. Jättepepp.



ajuste! ÄNTLIGEN så finns det nu en app för blogg.se! som jag har väntat haha! se till att ladda ner den nu och glöm inte heller att följa mig med appen! 

vi hörs sen!


Gratisbio.se

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0