skitträning

det där blev typ världens sämsta löpträning haha, tur att vi ska springa imorrn!

vad gör ni för nåt? jag ska gå och ta slut på allt varmvatten nu och fixa håret med inpackning, superskönt! sen blir det en massa plugg innan träningen som börjar halv sju. Har ett helt kapitel i matten att göra och EN MASSA franskaglosor! Jag måste ha gjort ett jävligt bra intryck på franskaläraren iallafall eftersom hon verkar tro att jag kan trycka in 30 franska glosor i hjärnan tills på torsdag haha ;)

vi ska välja en engelsk låt och analysera den också. Som vanligt så får jag brainfreeze när jag ska komma på låtar så har ni några känslosamma låtar på lager så skriv dem till mig, skulle uppskattas!


snygga bananlådor till höger!

Gratisbio.se

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0