jag är grymt taggad

Så sjukt taggad på att bli frisk så att jag kan börja träna igen! vet inte hur länge sen det är nu som jag inte tränat gymnastik, saknar det så mycket. Känns som att jag har mycket inom mig som jag behöver släppa ut nu också, jag skulle vilja springa och springa och springa så att det försvann sen. Får väl leva på citroner och te de närmsta dagarna så att jag blir frisk nån gång!

Imorgon börjas dagen men 1,5 timme skridskor med klassen, ska bli kul men kunde vart betydligt roligare om man slapp pressa ner fötterna i dessa obehagliga skridskor.. 

just nu tittar jag på tv med min family, ska krypa ner i sängen snart och sova som aldrig förr! 



ps. en av de hemskaste känslorna är nog när man slappat hela dagen och precis innan man ska lägga sig kommer på att man har prov dagen efter.. taaagga!

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0