den där webbcameran..

Kan ni fatta att jag är helt klar och färdigfixad redan? :D haha, jag börjar 11 och nu sitter jag här HELT KLAR! grattis Kim! :) ska möta issa halv 11 sen cyklar vi och möter de andra snyggingarna ;) 












Poppar musik som ekar i hela huset så sitter och sjunger, moheh ;)

Fy fan vad dåliga bilder! me n ska försöka ta några med kameran idag så ni får se sen! :D

Och hörrni! tack för alla era gulliga kommentarer, de gör mig verkligen glad! läser jag lite kommentarer på morgonen så är hela dagen räddad! tack vare er sötnosar, mycket kärlek till er!♥

Nu ska jag försöka hinna fila och måla naglarna. Vilken färg tror ni jag målar dem i? den första som gissar rätt får en länk i nästa inlägg! ;D

Önska mig lycka till på min första dag i skolan! puss på er.

Kommentarer
Postat av: chili

du målar den rosa?;) Hoppas första skoldagen vart underbar

2010-08-23 @ 13:01:30
URL: http://spexarnasfamiljeblogg.blogspot.com/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0