en uppsats om idrott

ÄR LEDIG IDAG WAAY! :D gissa om jag blev överraskad när jag fick veta det igår. Bra, nu har jag lite tid att skriva klart min idrottsuppsats. Jättesvårt att skriva om det! men gör mitt bästa :) får se vad jag hittar på idag, ska försöka få med min katrin för att springa och sen shoppa lite innan min träning! ska iallafall befinna mig på stålfors klockan tolv.

hmm.. vad mer? jo, nattcup i sporthallen ikväll! kanske går dit med fanar, får se :)

ska fixa mig lite nu, hörs snart när jag förhoppningsvis är klar med uppsatsen!

Gratisbio.se

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Kul med nattcup! :D

2010-12-17 @ 11:30:29
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Anonym

lcka tillmed uppsattsen :)

2010-12-17 @ 12:32:33
URL: http://ldts.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0