svart får

jag och min syster imorse när vi skyndade till bussen :) vi missade den inte idag för en gångs skull!


alla i min familj är mörkhåriga. Jag är blond och blåögd. Vad hände med mig egentligen?


Min fina vän, isabelle sjöng solo idag! gissa om jag var stolt :) satt där jättetrött och lyssnade till hennes vackra röst :) 

sista gången jag tittade på klockan innan jag somnade igår så var den 20 över 3. Men det är det värt eftersom jag blev klar med 4 av uppsatserna!


puss hej
The Slanket

Kommentarer
Postat av: FanarBaters, Dina ögon är dom finaste jag har sett :$

2010-12-14 @ 23:32:43

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0