IDOLFINAL ?

Kom precis hem från träningen, känns bra! är så hungrig så jag skulle kunna äta upp min syrra just nu.. har en massa plugg att göra också, måste hinna klart det på en kvart innan idol för ikväll tänker jag faktiskt kolla!

hade sovmorgon imorse för vi skulle lyssna på Mietek Grocher (rätta mig om jag stavar fel) på stålfors. Det gör ont i hjärtan av att höra det han berättade, har tänkt på det hela dagen. Vi är så jävla lyckligt lottade och vi fattar det inte! all kärlek till honom och hans familj ♥

var hemma med min brorsa imorse och lät honom leka med min iPhone, resulterade i en massa fula smygbilder och filmer haha.. menmen!







sådär såg jag ut idag iaf!

nu ska jag se om jag orkar förflytta mig från datorn till tvn, önska mig lycka till!

Gratisbio.se

Kommentarer
Postat av: Josefin

hehe aja okeej :) nja inte så mkt. slappar så mkt som man kan och tar hand om dottern när hon vaknar. hon är sjuk...

händer ihelgen då?

2010-12-10 @ 21:53:25
URL: http://olgajosefinnilsson.blogg.se/
Postat av: Linn

söt blogg!

duär jätte fin :)

2010-12-10 @ 23:13:33
URL: http://linnsandramariia.blogg.se/
Postat av: Diimans

yeeeees jay vann!:)

2010-12-11 @ 18:05:22
URL: http://diimans.blogspot.com

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0