Förlåt, har inte bloggat någonting idag :(...

Förlåt, har inte bloggat någonting idag :( men det är så det kan bli när det är smällhett på stranden och iskallt i vattnet så man nästan inte vågar svalka av sig av rädsla för att bli nedkyld som en förfrusen atlantispingvin, istället så ligger man på stranden och steker i tolv timmar så man får värmeslag, tappar hjärnceller och HELT glömmer bort att blogga :( hälften av alla som var på stranden var i vattnet (?? Men ni fattar)och jag förstod inte hur de kunde vara i så länge utan att det flöt runt kroppsdelar i vattnet som hade lossnat av kylan :( sen såg jag att de bara stod i vattnet upp till vaderna och inte tog sats ändå uppe från stranden och kutade i som idioter jävligt långt ut i vattnet så att det blev försent att ångra sig. Lärde mig en läxa :) ni vet peter jidhe? Idol? Fotboll ni vet? Aa han! Hans brorsa niclas jidhe som har spelat innebandy satt bredvid oss på stranden idag :-D coolt va ? ;) och du! Simon andersson! Om du läser det här så var det jag, jag erkänner :) om du fortfarande undrar så heter jag inte ellinor, har inte mens just nu och har ingen pung hängandes mellan benen som du anklagade mig för, tro mig jag har kollat! :-D Om ni vill veta så har simon tre hårfärger samtidigt :) men han är mest blond hehe ;) nu ska jag leka barbie med min kusin om hon inte har somnat, ska kolla, Nej hon är vaken barbie here we come! :-D Sen sova för jag är astrött, godnatt Pusseli<3 /Kim


Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0