Förlåt

Katrin och jag vill be om ursäkt till den söta lilla tanten som vi råkade tända eld på när vi cyklade. Det var verkligen inte meningen, vi lovar! När vi cyklade och cykeln gick sönder, som jag berättade om förut, sprätte det gnistor från metallhjulet. Några gnistor hamnade på lilla söta tantens långa kjol och tände eld på den:( hela lilla söta tanten började brinna. Det var tur att vi var så nära joakims hus och hans damm så att vi kunde kasta i henne, annars vet jag inte hur det hade gått :) vi hoppas att du kommer att kunna förlåta oss någon dag (och inte kasta kattbajs på oss när vi försöker vara snälla och komma med nybakta bullar) så nu säger vi: förlåt Gerda Gunnarsson! Hör av dig om du ser det här så kan vi prata ut. /K

Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

Önskar dig en riktigt fin helg :)

2010-07-03 @ 06:26:45
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: Kim Karlström (jag)

Åh vad snällt, tack detsamma!:-D

2010-07-03 @ 07:51:39
URL: http://kimiees.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0