Har kommit hem från Löttorp och minigolfen...

Har kommit hem från Löttorp och minigolfen nu :) gick inte så bra för mig tror jag, fick 94 poäng på 18 hål, jävla skithål ;) vi blev tvungna att springa till campingen för vi trodde golfen stängde nio (klockan var 20 i), vi kommer pustandes fram och inser att den stänger tio, väldigt irriterande ;) är Skittrött nu med brännande ansikte och rumpa :( Åå, min lillebror är så gullig. Han kom och la sig på min rygg nyss och sa att han ville sova hos mig. Nu har han somnat och ligger uppe på mig och snusar haha ;) snart mmsar jag in en bildbomb tror jag, min mobil är konstig så den kan inte skicka flera bilder på en gång, det får bli många mms istället haha :-D sen ska jag nog sova så jag orkar upp imorgon :) är det molnigt åker vi nog upp till byxelkrok och gör något kul, annars badar vi och steker som vanligt :-D godnatt, Pusseli. /Kim


Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0