Hej, har vart på stranden hela dagen och t...

Hej, har vart på stranden hela dagen och tränat självförsvar, det är därför jag inte har kunnat blogga haha ;) har bränt mig jättemycket i ansiktet känner jag, det stramar och svider jättemycket :( har bränt läpparna också så det kanske var tur att oliver inte var med haha;) Nej skoja, jag saknar honom jättemycket, önskar att han var här :( efter stranden åkte vi till snäckan och handlade lite småsaker :) åkte hem och gjorde mat som vi snart ska äta, tacos! :-D sitter nu inne i badrummet och väntar på att anna ska bli klar i duschen så att jag kan duscha sen ;) aa, nu är hon klar så hörs sen :-D puss /Kim


Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0