hejj

Allt är packat och klart nu! snart kör vi, sola bada och pina colada eller vafan man säger :D har haft spa och fixat iordning mitt rum som såg förjävligt ut för ett tag sedan, aa jag la ju upp en bild :S usch och fy! vissa människor klarar ju att leva i skit, såg ett tvprogram förut, skitäckligt, folk som levde i hus som såg ut som soptunnor typ ;S men det är bra, för blir det för stökigt i mitt rum så måste jag städa annars blir jag helt kissnödig och deprimerad av det :D ska gå och lägga mig snart, så jag orkar inatt. Vi åker ju kl. 01 :S ska köpa en ny svart trekantsbikini på öland, jag får för mamma men inte för oliver.. hmm hur går det ihop? ;) kommer att blogga från mobilen, så får se hur det går :) oh! hörrni, länka och skriv om min blogg på något community eller eran blogg så länkar jag tillbax, lämna en kommentar vid nåt inlägg bara ;D bloggar senare för jag kommer inte på något mer kul att skriva just nu, kommer finnas på cpmobilen som dör hela tiden efter att jag tappade den i en vattenpöl (påminn mig att berätta senare;)) men det funkar ;) hörs snart och kom ihåg att sprida min blogg! ;D ♥
peace and love

/Kim

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hhaha gullig bild kolla gärna in min blogg !!

2010-07-02 @ 22:55:56
URL: http://pavooos.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0