hundjävel

Stranden vid huset där vi bodde i Mörbylånga på öland var ju sådär :/ blåste skitmycket så man var tvungen att lägga sig platt mot marken för att inte blåsa bort, badade inte heller för det blev så kallt i blåsten :P men brun blev man iallafall :D men där vi låg på stranden så såg jag människor gå fram och tillbaka förbi oss med en massa stenar i händerna, väskorna och släpandes efter sig. Jag tyckte det var helpuckat för vi satt ju på en stenstrand?! vad är det då för mening men att flytta några stenar från ena sidan av stranden till längst bort på andra sidan när hela stranden är full av de?! aa, jag tyckte de var så knäppa så jag frågade en kille som gick förbi vad tusan de höll på med ;) han sa till mig att komma och titta så jag tog med mina syskon och gjorde det. När vi kommer fram så ser vi att det är en stor labyrint de håller på att bygga! en som kommer att ligga kvar där i många hundra tusen år till. En av killarna var arkitekt och höll på med forntida saker som det här. De sa till oss om man gick runt i labyrinten och hittade ut s å fick man ett slags lugn i kroppen och hjärnan lättar på något sätt, så vi var ju bara tvugna att prova hehe ;) det roliga var att det fungerade! kändes som om jag fick tillbaka alla mina hjärnceller jag förlorat på olika sätt och som att mitt IQ höjdes hahah :D bra va ? ;) innan vi gick ini labyrinten stod vi och tittade lite när de byggde. Där står också en hund. Det var den läskigaste hund som jag någonsin har sett! när jag tittade på den så stirrade den rätt in i mina ögon och hängde ner med underkäken så den såg helt sinnessjuk ut! jag lovar jag börjar nästan gråta när jag skriver det här för den såg så jävla läskig ut! kvinnan som ägde hunden satt en bit ifrån och sa självbelåtet att hunden inte var farlig och ÄÄÄÄLSKADE barn. "I HELVETE ATT DEN GÖR" tänkte jag, men ville inte visa den där tanten att jag var rädd för hennes jävla hund så jag sätter fram handen och hälsar lite försiktigt. Och då attackerar den min hand och hoppar upp på mig och försöker hugga :O jävla demonhund, den siktade säkert på strupen det lilla kräket! missuppfatta inte, jag älskar hundar och skulle gärna vilja ha en men det där var ett undagtag, det var ingen hund! det var en JÄVUL!
Stranden vid huset där vi bodde i Mörbylånga på öland var ju sådär :/ blåste skitmycket så man var tvungen att lägga sig platt mot marken för att inte blåsa bort, badade inte heller för det blev så kallt i blåsten :P men brun blev man iallafall :D men där vi låg på stranden så såg jag människor gå fram och tillbaka förbi oss med en massa stenar i händerna, väskorna och släpandes efter sig. Jag tyckte det var helpuckat för vi satt ju på en stenstrand?! vad är det då för mening men att flytta några stenar från ena sidan av stranden till längst bort på andra sidan när hela stranden är full av de?! aa, jag tyckte de var så knäppa så jag frågade en kille som gick förbi vad tusan de höll på med ;) han sa till mig att komma och titta så jag tog med mina syskon och gjorde det. När vi kommer fram så ser vi att det är en stor labyrint de håller på att bygga! en som kommer att ligga kvar där i många hundra tusen år till. En av killarna var arkitekt och höll på med forntida saker som det här. De sa till oss om man gick runt i labyrinten och hittade ut så fick man ett slags lugn i kroppen och hjärnan lättar på något sätt, så vi var ju bara tvugna att prova hehe ;) det roliga var att det fungerade! kändes som om jag fick tillbaka alla mina hjärnceller jag förlorat på olika sätt och som att mitt IQ höjdes hahah :D bra va ? ;) innan vi gick ini labyrinten stod vi och tittade lite när de byggde. Där står också en hund. Det var den läskigaste hund som jag någonsin har sett! när jag tittade på den så stirrade den rätt in i mina ögon och hängde ner med underkäken så den såg helt sinnessjuk ut! jag lovar jag börjar nästan gråta när jag skriver det här för den såg så jävla läskig ut! kvinnan som ägde hunden satt en bit ifrån och sa självbelåtet att hunden inte var farlig och ÄÄÄÄLSKADE barn. "I HELVETE ATT DEN GÖR" tänkte jag, men ville inte visa den där tanten att jag var rädd för hennes jävla hund så jag sätter fram handen och hälsar lite försiktigt. Och då attackerar den min hand och hoppar upp på mig och försöker hugga :O jävla demonhund, den siktade säkert på strupen det lilla kräket! missuppfatta inte, jag älskar hundar och skulle gärna vilja ha en men det där var ett undagtag, det var ingen hund! det var en JÄVUL!
Stenstranden, ganska fint ändå va? =)


Stenar, HA HA.


Men vi hittade ett fint ställe som vi var på en dag. Det var som en balkong som sträckte sig ut över vattnet och var gjord av gräs, under den var det stenstrand.

puss /Kim

Kommentarer
Postat av: elina

söt blogg :)

2010-07-24 @ 20:05:20
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/
Postat av: kimlarsson

fina bilder :)

2010-07-24 @ 22:26:06
URL: http://mymusictime.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0