I know im right!

Kan ni hålla med om att ibland är det lättare att prata om sina problem med killkompisar? Om man har ett riktigt jävla skitsnack på gång med en tjej och man pratar med sin killkompis om det så fattar man verkligen hur barnsligt det man håller på med är. Jag snackar med mina killkompisar om jag vill ha ett snabbt och ärligt svar utan krusiduller. De tar inte allt så seriöst, livet går vidare. Om jag gjort något de tycker är fel så säger de det till mig och låtsas inte att det bara är den andra som gjort fel. De ser det från en annan synvinkel känns det som. Men bara så ni vet, inget slår mina tjejer ;) de är helt underbara! Jag håller mig till de som är äkta, och det är ni :) jag älskar er ♥

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0