Jag skulle sminka anna samtidigt som vi pr...

dsc02019 (MMS)

Jag skulle sminka anna samtidigt som vi pratade om fjortisar, så då ville jag sminka henne som en fjortis!:-D hon visse inget och trodde att hon blev jättefin ;) men jag tror att hon började misstänka något när jag ramlade ihop av asgarv i sängen Haha :-D hon är inte sur iallafall och det tog en jävla tid att få bort allt smink :-P allt försvann inte och hon tyckte det såg så hemskt ut att hon till och med Sminkade över det:-S Hehe är stolt över att jag lyckades!:-D puss och kram skumbanan. /K


Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0