Någon vaken? Galna familjen kör nu vidare ...

p030710_04_54 (MMS)

Någon vaken? Galna familjen kör nu vidare mot kalmar! Rastade nyss i tindered, hittade roliga gungor som vanligt :) aa nu fortsätter vi som sagt med bryan adams skrikandes ur högtalarna ;) åh, längtar tills vi kommer fram, så fort vi är framme tänker jag kasta av mig kläderna och slänga mig i havet! Eller när jag tänker efter så väntar jag nog tills solen kommer fram lite mer :-P vi har en elak myggjävel i bilen också, den har stuckigt alla här i bilen och är så full med blod så den inte kan flyga:-S jag är skitarg på den men får inte smälla den för pappa för han vill inte ha blod i bilen :( det är ganska tråkigt att åka bil faktisk, brukar tycka det är mysigt men inte när man inte kan sova för att man har sendrag i rumpan:-S aja, nu ska jag vara social med min lillebror för han undrar vad jag gör :) ha det bra:* Jag och min lillebror på bilden förresten:) /K


Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0