Ny header IGEN!

Som ni kan se nu så har Issa fixat min header i ett program hon hade på datorn, blev skitfint tycker jag, vad tycker ni? :D hon är en av mina ALLRA bästa kompisar och är helt underbar! vi har gjort såå många sjuka saker tillsammans haha ;)
Jag hade ingen bättre bild på oss två tillsammans, inte bra av oss issa! nu ska här fotas! :D det är iallafall issa och jag i kärlekstunneln på gröna lund =)

så kolla in hennes blogg nu allihopa! kommentera järnet också så att hon blir peppad att blogga ännu mera! :D här kommer länken.. vänta på den... PANG! http://issakarlssonklint.blogg.se/
puss /Kim

Kommentarer
Postat av: Issa

Aww, gud va gullig du är Kim! Du är helt underbar. Du är en av dom som betyder mest i mitt liv. Du gör mig så himla glad och jag kan berätta allt för dig. Kommer alltid finnas för dig. Och håller med, vi borde bomba med bilder i sommar ;) älskar dig kim<3

puss

2010-07-15 @ 10:17:35
URL: http://issakarlssonklint.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0