Sitter i tindered och gungar med en cowboy...

Sitter i tindered och gungar med en cowboy?! Vi skulle rasta och nu sitter jag här haha ;) frågade om jag fick ta några snygga bilder till bloggen men han vägrade! Jag som så gärna ville visa hur cool han var :( menmen, antingen var han blyg eller tråkig:-D fick iallafall prova hans skor och hatt hahaha, blev en riktig cowgirl ;) innan jag blev distraherad av honom och hans hatt så hann jag ta lite bilder med min lillebror! Kommer sist i inlägget :-D och jag mår så jävla illa så det är inte sant, jag ska ALDRIG mer äta godis! Det känns som om det rinner godis genom ådrorna på mig, usch och fy vad äckligt :-S nu ska jag sjunga lite och vara social med familjen så vi hörs senare! Skickar in bilderna en och en istället... Puss /Kim


Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0