Skateboards!

Vill ni veta en sak? Nästan alla killar här i köpingsvik åker Skateboard! Kul va? :-D när man sitter ute och äter så åker de förbi en efter en, inte på cykel eller nåt liknande utan just Skateboard haha :-D jag blev lite nyfiken för jag har ju bara åkt på min lillebrorsas lilla Skateboard på altanen ;) jag är ju som jag är så jag stoppar en kille och frågar om jag får prova ;) klart jag fick! Han lärde mig att man ska ha den främre foten på brädan och sparka med den bakre :) aa så jag drog iväg på brädan, hur tror ni det gick? ;) det gick Skitbra faktiskt men det blev jävligt svårt när vi kom till en uppförsbacke, var Skitkul när nedförsbacken kom och killen fick springa efter hahahaha :-D han heter linus förresten :-D aa bara så att alla vet så är det nu officiellt att Kim Karlström kan åka Skateboard! Tack för det linus, jag är dig evigt tacksam haha;) Puss /Kim

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0