Skitläskigt och jävligt obehagligt! Anna o...

Skitläskigt och jävligt obehagligt! Anna och jag blev sugna på te och vattnet i huset smakar skit och vi har bara kolsyrat så vi skulle gå till affären som stänger 22 för att köpa vanligt. När vi gått några hundra meter kommer det en vit volvo full med killar och med baksätets bildörr öppen. De börjar skrika åt oss att vi ska hoppa in, börjar backa bilen tillbaka mot oss samtidigt som de slänger upp bildörrarna som om de bara tänker plocka in oss i bilen. När de nästan är framme vid oss möter vi en annan bil som jag börjar vinka åt som om vi kände dem. Han fattar vad jag menar, sätter gasen i botten och kör efter killarna. Om han inte hade kommit precis då vet jag inte vad som hade hänt:-S det kanske inte hade hänt något, men det kunde ju ha hänt vad som helst! Så tack till dig som hjälpte oss, det behövs fler som du:-D /Kim


Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0