Sola, ner och bada, upp och sola tills det...

Sola, ner och bada, upp och sola tills det bränner, ner och bada igen, sola, bada, sola, bada och somna varje gång man solar! Såå skönt! :-D somnade kanske för att vi gick upp så tidigt imorse, menmen det var skönt ;) min hud är helt förstörd av allt solande och badande, helt torr och sprucken mest på benen :( så nu ska jag kräma mig i bilen på väg till köpingsvik där vi ska äta ute någon stans tror jag :) blir nog bättre till imorgon I hope ;) ska skicka in lite bilder också om täckningen håller :-D men det är så fint här så jag tror vi stannar och går runt och tittar lite innan vi åker :) åt glasssoppa idag också, mums vad gott ;) ha det så bra! Puss /Kim


Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0