sushi

Jag har ju nästan inte gjort något alls idag, vad tråkig jag är :D men alla får vara tråkiga ibland, man har ju sina tråkdagar att ta ut varje år. Är jättetrött så känner att det här kommer att bli ett sådant inlägg där jag bara snackar massa skit utan att fatta vad jag skriver :) ni skulle höra min spellista nu, den är så jävla grym så jag nästa kissar på mig! :D applåder till mig! ;D shit, vad varmt det har varit idag, har bara chillat och käkat jordgubbar hela dagen :D har nog tröttnat på jordgubbar nu, usch :( eller nee, det kan man ju inte för jordgubbar är nyttigt och gott! :D kom på nu när jag skrev nyttigt att jag inte har druckit det där äckelgröna teet på jättelänge! kanske borde börja med det igen så att jag inte blir gammal i förtid hahah ;) men fan vad man blir kissnödig av det! herregud, helt otroligt hur mycket vatten det måste finnas i en kopp te! men är det nyttigt så är det :D våran grannes katt kom på besök igen. Den är så himla söt så jag kissar nästan på mig! bara hoppar upp och lägger sig och gosar =) sa jag att den var skitgullig? för det är den :) käkade tacos till kvällsmat också så nu känner jag mig ju lagom moffig hehe :D har skaffat lite jobb idag också, måste ju börja någonstans :) skitsamma vad det är, I can do anything! alltså jag har ALDRIG käkar sushi i hela mitt liv! något jag missat eller ? ;) tänker släpa med mig tobbe till bambo city, för nu jävlar ska det bli ordning på mig :D ska äta sushi med anna också någon dag :D blir mysigt =) imorgon ska jag träffa min älskling, har saknat honom så mycket så jag nästan kissat på mig! det går inte att älska någon mer än vad jag älskar honom. Jag klarar mig inte utan dig älskling :*
Min fina pojkvän :) visst är han biffig? :D


Min storebror Tobias Sjöberg och jag. =) Han som jag tänker släpa med och käka sushi! vet att du läser det här nu tobbe, bara att bita i den äckliga råa fisken!

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova =) då blir det fortare måndag och jag får träffa oliver :D juste! min älskade katt fyller år imorgon också! :D grattis i förskott till dig Katrin ♥
/Kim

Kommentarer
Postat av: johaaaan

spännisen där du ;)<3

2010-07-12 @ 21:11:49

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0