Hemma igen, call me!

Hej. Har en himla tråkig dag och är skittrött. Kom hem typ 3 och gick och la mig, sen går jag upp kl. 10 ?! hur orkar jag haha ;P tog en lååång varm dusch, så skönt! :D fanns inte alltid varmvatten där vi bodde hahah, när man är 13 personer så går det åt ;) har plockat nästan 100 liter jordgubbar i vårat land idag, supergott! (Y) håller på och letar lite småjobb som man kan göra för att tjäna extrapengar.. ska ju på språkresa nästa sommar med alicia och katrin :D någon som har något förslag? jag är desperat! haha =) irriterande att jag bara använde 1/4 av alla kläder jag tog med mig, jag som packade så smart tyckte jag. Menmen då vet jag ju tills nästa gång! :D Ska lägga upp lite bilder, anna har resten så de kanske ni får de sen :D
Då vet ni..


Jag och min syrra. Watch up!


Haha, min lillebror blev jättearg på mig för att jag gick ut där.. han trodde att jag skulle ramla och dö! hehe, tur att jag inte ramlade då ;)


Jag och robyn. Jag och lekparker ni vet..


Anna.


Jag vid havet nedanför fyren =)


Så här cool ser jag ut när jag kör gocart!


Hittade en lekpark igen, vid stranden ;D


Det utvecklas.. ;)


hmm.. vet inte vad jag gör.


Gymnastikskills!


Lite mer.. ;)


Gungeligung :)


Jag är grymt stark, det ser man på den här bilden haha ! =) så passa er!


Oj! var ett tag sedan jag skrev inlägget, det publicerades inte :P men ni får väl låtsas att jag skrev det för några timmar sen hahah ;) lägger snart upp bilden som konstnären målade, skitduktig var han! :D vi ses! pusseli
/Kimiee

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0