<3

vaknade nyss ute på gräsmattan.. undrar hur fan jag hamnade där?  hade någon konstig tofs i håret också som gjorde mitt hår helt lockigt! :D jättefint, undrar hur jag gjorde :S råkade väcka oliver lite grann imorse.. hehe, sen åkte jag hem till honom och sa hejdå, vi kommer ju inte träffas på minst en vecka nu ju :( shoppade lite på tuna park igår också =) pincett, örhängen (som jag tappade genom springan ute på altanen nyss, helvete!) bh, 3 tunikor och trosor. Emil följde med mig in på gina och bestämde vilka trosor jag skulle köpa hahah :D och pappa satt utanför och kollade på honom med stora ögon haha ;D min lillebror är cool han! (H) jag skulle nog vara kär i honom om jag inte redan hade en sådan gullig pojkvän och om det inte var äckligt :S haha ;) funderar fortfarande på hur jag hamnade på gräsmattan.. dåligt korttidsminne kanske ? ;) nej herregud, håller på att bli gammal och skrynklig! måste dricka te och smörja in mig i blåbär snart tror jag =) och mitt rum! VAD har hänt där?! ALLT ligger på golvet! UTANFÖR dörren! måste städa innan jag åker, shit! badade i nya poolen idag också :D var lite kallt men den är ganska stor, 6 meter och 30.000 liter :) ska packa klart min väska innan pappa snor den och lägger ut den i packlinen nu, sen träna med mamma lite senare ikväll innan vi kör på spaaaa! (H) hörs senare! :D förresten, det blir nog ganska dålig och konstig update när jag är på semester haha, men ni överlever ;) hejs!
Louise babe, saknar dig <3

/Kim

Kommentarer
Postat av: louise p3

asså shit vad jag saknar dig! har knappt träffat dig! vi måste grilla nån kväll och ha lite kul med andra :D bästa du, miss u to babe <3<3<3<3

2010-07-02 @ 16:40:50
Postat av: Kim Karlström (jag)

jaa det ska vi! :D <3<3<3<3<3

2010-07-02 @ 22:26:16
URL: http://kimiees.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0