Vitamin water

Jag var typ beroende av de här dryckerna för ett tag sedan, drack dem hela tiden, en gång på ett tåg när jag inte hade ätit någonting, blev helt galen med skrattanfall och grejer haha ;) men det är en annan historia! tittade runt på lite bloggar imorse, bland annat fokis. Då såg jag en bild på de här smarta små sakerna.. ;)
Det är ett lipstick fullproppat med vitaminer precis som i dryckerna ;) kanske något jag borde prova eller? ;) man blir nog inte lika påverkad som om man dricker det.. ;)
puss /Kim

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0