Grönt te!

Mmm.. grönt te.. Usch! det är verkligen skitäckligt så man håller på att spy! :S men alicia säger att det är grymt bra så det är väl bara att dricka på! :D ganska skönt man blir helt lugn i kroppen av det ;) cyklade hem från issa för ett tag sedan, jag hatar verkligen att cykla ensam på kvällen, så läskigt när folk man möter bara vänder sina cyklar och cyklar efter en som jävla galningar, fyfan vad jag cyklade snabbt! kommer att ha värsta träningsvärken imorgon ;D Imorgon är det midsommarafton, då åker jag till mina roliga kusiner i stora sundby, wieehoo! :D får se vad vi hittar på ;) aa, nu ska jag fortsätta dricka te och duscha, sen blir det sängen. Behöver skönhetssömn till imorgon hehe ;) natti! :*
/ Kimiee

Kommentarer
Postat av: johan, du vet kungen...

allt te är väl äckligt? :s

2010-06-24 @ 23:13:53
Postat av: Kim Karlström

Jag har inte druckit allt te, men jag tror det :S iallafall grönt! isch!

2010-06-24 @ 23:29:29
URL: http://kimiees.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0