Hello!

Godmorgon! Sovit gott ? det har inte jag. När vi väl har gått och lagt oss och jag ska sova bredvid min lilla gangstersyrra, somnar hon. Hon är helt galen när hon sover, värre än mig ! ;) hon snurrar och lägger sig på mig, petar mig i ögonen och bits, undrar hur många käftsmällar jag fick.. ? inatt har jag dygnat kan jag säga! när vi kom in i huset på morgonen var vi så trötta att vi däckade i en hög på golvet när vi kollade på pokemon haha ;D jag har iallafall varit duktig och druckit grönt te! :D vet inte riktigt vad som händer idag, men vi hörs senare! Pusseli!



Jag, anna och min söta lilla gangstersyrra ;)


/Kimiee

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0