min syster och jag.

Det är verkligen skitkul när man är med katrin, vad som helst kan hända haha! :D käkade tonfisksallad imorse sen åkte jag till henne, vi låg på bryggan och solade. Sen hämtade vi en gummibåt och en flytring för jag kunde ju inte bada på grund av diverse tjejproblem =( iallafall vi band fast dem i ett lååååångt snöre i bryggan och hoppade i varsin flytgrej ;) snöret var aaaaslångt så vi åkte iväg typ en kilometer med strömmen, när vi inte kunde se bryggan längre blev vi rädda och drog i snöret för att komma tillbaka. Helt plötsligt, utan förvarning, hoppar det upp en GIGANTISK fisk rakt ner i gummibåten som katrin sitter i och börjar sprattla som fan! hon blir asrädd och hoppas över till den lilla ringen som jag sitter i, vi välter skrikandes ner i vattnet och får för oss att det finns hajar där så vi får panik och skriker ännu mer! 20 meter bort står grannfamiljen och tittar på oss där vi håller på att drunkna i helvetesvattnet =(
Jag påväg in i vassen =)


När vi hade tagit oss upp på bryggan satte vi oss på kanten och pustade ut, då kommer det en bäver flygandes! eller vi trodde iallafall att det var en bäver och katrin hade precis sagt att bävrar äter människor så jag blev asrädd och ryckte tag i katrin så att båda ramlade baklänges rakt ner i vattnet, då kom vi att tänka på den äckliga fisken igen och blev skiträdda! vi kommer upp på bryggan igen och då kommer anden som vi trodde var en bäver upp och går till attack! vi springer iväg och springsläpar varandra till grinden och låser den. Vi väntar tills anden är borta sen går vi för att trassla ut det långa repet och packa ihop våra saker för att åka och köpa glass =)
såhär såg vi ut när vi försökte trassla ut oss ur nätet.

Katrin ville ha glass till lunch så vi tog våra sista veckpengsslantar för att cykla till coop. Gick väl ganska bra ett tag även fast cykeln vinglar och inte har några växlar. Jag cyklar, med katrin på pakethållaren, när cykeln helt plötsligt tvärnitar så vi båda två flyger över styret och landar i en skitstor taggbuske! tur att busken fanns där för annars hade vi nog varit döda nu.. nee inte döda kanske men haft himla ont iallafall, för bredvid var det asfalt och stora stenar :S låset hade typ gått sönder, åkt in i hjulet och haft av alla ekrar så att hjulet lossnade haha ;P hjulen gick inte att rulla så vi släpade cykeln upp för en stor jäättebacke och ända hem till katrins farmor och farfar, lämnade cykeln där och gick vidare till coop. Det var skitvarmt så vi tänkte hoppa i och bada i Haals damm när vi gick förbi (hysh säg inget till honom!) men han ropade och sa hej precis då så det kunde ju ha blivit lite pinsamt =) framme på coop köpte vi sorbet, snodde skedar i restaurangen och satte oss på uteserveringen och åt =) mysigt!
Såhär ser den trasiga cykeln ut. Förlåt anna-karin.
Katter gillar glass =)

På vägen hem ville jag klättra upp på MAX tak men det var för högt så vi fick nöja oss med lekplatsen på baksidan. :P
Vi besteg klätterställningen.


Och lekte i rutshkanan.

När vi kom hem till katrin igen tog vi våran sista energi och klättrade upp i äppelträdet och spelade yatsy innan vi däckade i en hög på gräsmattan. När vi vaknade gick vi upp och kollade på segermyr. :D Jaa det här var väl våran dag, i korta drag =) vi diskuterade lite om snoppar också, skönt för killar att ha en. Kunna kissa var fan man vill utan att det ser konstigt ut. Jag kanske ska skaffa en..? vore ju bra, eftersom jag dricker så himla mycket te =) hade en engelskatimme också, då vi bara pratade engelska, ska nog göra det här på bloggen också så får vi se om ni fattar ;D vi var jätteduktiga och vi måste ju ändå förbereda oss inför englad nästa sommar! :D
Katrins fina äppelträd med myror i :)
Förresten, vi har inget smink på bilderna. MEN VEM FAN BRYR SIG?! vi är ju skitsnygga endå! :D Jag orkar inte nu, måste gå och lägga mig för ska ju till grönan med de bästa imorgon, men imorgon om jag hinner ska jag förklara varför killar har det mycket bättre än tjejer. Katten och jag diskuterade det idag och vi har såååå rätt ;)
Nu måste jag sova, GODNATT! :D :*
Du är som en syster för mig, jag älskar dig.
/Kim


Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0