och härmed presenterar...

Härmed presenterar jag er för en av mina galnaste vänner och några av mina knäppa sommarplaner! :D
Han heter Robin och är till och med stördare än vad jag är! :D den dagen
var galen kan jag säga! vi började med att gå till Myrorna för jag hade aldrig
varit där. Vi går runt där några varv, tills vi blir trötta och sätter oss i en
soffa för hundra spänn. Och DÄR bredvid soffan får jag syn på ett bord och
får någon ingivelse att jag MÅSTE köpa det. Robin hänger självklart på och
betalar hälften ;) kostade 60 kr, värsta fyndet ju ;P gick runt med bordet på stan
nån timme tills vi blir trötta, fanns ju inte så mycket att göra på stan med ett bord
under armen, svårt att ta med det in i affärer kom vi på ;) så det var bara att sätta
sig på det på torget och vila lite tills henry kom, ett annat pucko jag känner =) han
fick vakta bordet medan jag och robin tog hans systemkamera och gick runt och busade
lite. Gick fram till folk och sa " Hej, vi kommer från Sméjournalen och vill ställa en fråga.
Tycker du bäst om mjuk- eller isglass? Får vi ta en bild? Tack, nu är det bara att kolla i
tidningen på måndag morgon! " skitkul! vi snackade lite kinesiska med en tant och en del
arga =) sen ville vi bada, jag i fontänen. Robin hänger på och henry filmar. Ganska skönt
i vattnet i fontänen utanför statt kan vi säga ;) till slut tog vi bordet på bussen till vilsta
för att träna. Vi ska måla bordet rosa, skriva våra namn på och skriva lite roliga saker
under det hade vi tänkt. Blir nog skitbra! :D
Den här fina cykeln hittade jag och katten i borsöknasjön, den ska fixas
och målas rosa den också =) gissa vem som hade slängt i den? kan ju
inte vara någon annan än louise haha ;) jag bara råkade trampa på den,
sen drogs den upp på bryggan och så gick vi med den till min mormor och
morfar och tvättade av den lite, så att man kunde se att den faktisk är grön!
Kan inte så mycket om cyklar, men ska fråga "biffen" om han kan vara gullig
och titta på den :) han verkar ju vara expert på det mesta haha! ;D
SEX KOPPAR KLARA NU!
/ Kimiee

Kommentarer
Postat av: yesper

självklart att ja kan kolla på cykeln kim!

2010-06-26 @ 23:46:07
Postat av: Kim Karlström (jag)

haha, du får nog biffa till dig lite mer ;)

2010-06-27 @ 11:11:32
URL: http://kimiees.blogg.se/
Postat av: louise p3

haha jaa så himla grymt! :D <3

2010-06-28 @ 10:27:06

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0