smart !

heej, känner mig väääldigt seg. Allt jag gör känns som om jag sitter fast i ett jävla gummiband som drar mig tillbaka! Usch och fy! men lite kul iallafall att vi har börjat sätta upp den nya poolen tjohoo! :D gick ut och hjälpte pappa med pinnarna som skulle sitta i, inte så kul arbete haha ;) hmm, undrar hur lång tid det tar att fylla i 20.000 liter.. hoppas vi hinner innan fredag :D har börjat packa lite också, inte kul när man typ inte har något bra packa ner =( får bli lite shopping tror jag haha :D jag är sån att jag alltid tar med mig typ 10 kg mer kläder än jag behöver när jag ska på semester, men iår ska jag bättra mig och ta bort hälften när jag har packat klart, smart va ? ;) kanske är lite bra öndå att jag inte hittar något att packa ner :P kanske går och lägger mig nu eller så kollar jag på någon bra film =) förslag? får se hur jag gör, natti på er! :D :*
/Kim

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0