dålig dag?

Vaknade nyss på ett uruselt humör. Var det fullmåne inatt? jag sov iallafall INGENTING ALLS! usch. Sen blev jag så jävla törstig så jag gick upp och fyllde en vattenflaska. På den kolsvarta vägen tillbaka till mitt rum dunkar jag rätt in i dörrposten så nu sitter jag här med en blå, stor bula i pannan. Dricker upp hela vattenflaskan och håller på att kissa på mig, går på toa. På vägen tillbaka snubblar jag på dammsugarslangen och landar på våra små svarta bord. Gjorde ont som in i helvete! ligger kvar där och vilar ett tag innan jag lägger mig i sängen igen. Sån underbar känsla när jag precis somnade. Sen är det någon jävla idiot som smsar något random om en apa! APA?! blev förbannad och slängde mobilen i väggen. Så upptäckte jag nu på morgonen att min kära lilla mobil var död. 

Så kan det gå! :)

Bloggar snart, ska bara ladda upp bilderna från igår. puss

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahah, härligt ;)

2010-09-25 @ 15:23:33
URL: http://ifyouwasme.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0