filmtime!

Vad gjorde ni igår då? :D 

Jag cyklade hem till alicia med henne och katrin, vi kollade på en film som alicia och jag hyrde förut. Då när vi hyrde 8 stycken ni vet? ;) babylonsjukan heter den ;) var skitkul, vi satt och skrattade och grymtade som grisar! men så var vi ju lite trötta också ;)

Trailer till Babylonsjukan från rstvideos trailerarkiv.

Cyklade sen till christian och bytte om till träningen innan vi åkte iväg på hans oreangea blixt till träninen ;) blev mycket styrka för mig eftersom jag inte får träna med min handled :) men det är nice det med! magrutorna bara trillar in ;) duschade i hallen efter träningen innan vi åkte hem till biffen igen.
Han är grym på att laga köttfärssås hahah! ^^


Första gången jag såg honom käka godis haha! han kände sig busig så gick och köpte ;) köpte nektarin och vitamindryck till mig, snällt va? :)

Fick skjuts av den lilla vietnamesen på hans snygga cykel till busstationen innan jag och busschauffören hade en mysig liten resa hem till mig haha ;)


Vi kollade på en film också. The Matrix. Har ni sett dem? vad tycker ni? :) jag tycker den var bra! riktigt nice faktiskt :9 brukar inte gilla sådana filmer så mycket. Kul när kompisar får en att kolla på saker man inte brukar kolla på, gillade den! ;) 



Vi hann inte kolla klart på hela så kanske åker dit idag så jag får veta hur den slutar! :) och kanske solar med issa också om vi hinner! är ju skitblek nu haha :P såg ut som en skorpa förut när brännan bara trillade av i stora sjok! nu är den bortskrubbad och min hud är len som en bbyrumpa ;)

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0