Frågestunden del 1. Om mig!

Om mig

Vilken skola och klass går du i?
Jag går på stålforsskolan i Eskilstuna. Mitt arbetslag ligger nere på stan i faktoriholmarna. Jag går i 9an, så skönt!

går du i skolan eller jobba du ? 
Jag går i skolan haha ;) men vill ha ett extrajobb så jag kan tjäna lite extrapengar till språkresan nästa sommar! någon som har något?

Vilken bh-storlek har du?
Faktiskt så har jag ingen aning! det är olika storlekar på ALLA mina bh-ar, haha! ;)

min fråga är hur mycket väger du?
Vet inte riktigt faktiskt :P sist jag vägde mig vägde jag 47, men nu skulle jag nog gissa på 49 :D eller kanske 50 till och med!



Ålder?
Jag fyller 15 nu i November :D den 5 ;)

vad gör du på fritiden ?
Träffar mina kompisar, går i skolan, myser med min pojkvän, tränar gymnastik eller något annat helt random ;)

Nåt speciellt intresse?
Gymnastiken ;)



tränar du ofta? 
gymnastik 3 ggr i veckan + lite andra grejer ;) ska på yoga på onsdag tex. ;)

Hur många par skor har du?
Hmm.. 15 kanske :D


Hur lång är du?
Vänta ska mäta. *Mäter mig* WIEEHOO!! Jag har blivit längre! är 1,58 nu :D var 1,55,5 när jag mätte mig sist! :D


Bästa låten?
Min favoritlåt just nu är Red med Daniel Merriweather. Men det är vääldigt olika faktiskt! imorgon är det säkert en annan låt som är min favorit ;) Du kan lyssna på den HÄR om du vill.

Favoritdag?
Min favoritdag är antingen fredag eller lördag.. hmm.. äh, fan! det blir fredag! äälskar fredagar ;)

Vilket är ditt favorit djur?
Duvor! nej skoja bara ^^ jag HATAR duvor ;) delfiner tror jag :D så fina! har alltid velat rida på en delfin, fatta vad kul :D


Vilken är din favoritfärg?
LILA! alla mina kompisar vet det, shoppar vi säger jag typ alltid: finns den i lila? haha nee, men min favoritfärg är lila :D

Vad är det bästa du vet?
Att hitta på helt galna saker med mina knäppa kompisar, helt klart!



hallon eller jordgubbe ?
jordgubbe! mmm! fast hallon är ju också goda..

Cola/Fanta
Cola!

Sommar/Vinter
Sommar för fan! ligga på stranden och steka, det är min grej det! fast kul med snöbollskrig.. ;)



McDonalds eller Burger King?
Burger King. Eller nej McDonadls förresten! :D fick alltid gratis mat där förut när jag åt av en skitgullig kille som heter kristian :D undrar om han jobbar kvar där haha ;)

Kjol eller klänning?
Klänning! kjol är så fult! om man ska ha kjol ska den sitta precis under brösten, annars ser man ut som en boll!



säg någoning som du blir väldigt lycklig av! :D
alla era fina kommentarer! det gör mig så glad! jag kan ha värsta skitdåliga humöret, så läser jag lite kommentarer och det gör hela min dag!

favoritmat?
tacos och kyckling :D

vart bor du?
Jag bor i Sverige i Eskilstuna på ett ställe som heter Gillberga ;)

Vilket land förutom sverige skulle du vilja bo i?
Jag är en solbrud så jag skulle vilja bo i ett varmt land som t.ex Grekland! eller spanien. Skulle också vilja bo i en storstad som paris, new york eller london :D





bästa plagget?
Det är helt klart min skinnjacka :D funkar till ALLT! 

snyggaste höstplagget?
Fårskinnsjackorna :D såå grymt snygga :D

Husdjur?
Har inga husdjur. Är allergisk mot deras håriga päls ;)

Jag är 96:a, är du också det? :)
Nej, jag är 95a ;)

favoritparfym?
Min favoritparfym är Paris Hiltons Cancan ;)



Vad gör du verkligen helst av allt om du får välja en grej?
Kysser min pojkvän.


Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0