hiss och diss!

Nu gör vi en genomkörare! säg till om ni håller med mig eller inte ;)

SAMTLIGA BILDER LÅNADE FRÅN GOOGLE OM DET INTE STÅR NÅGOT ANNAT!

Hissa!

Håret
hår med volym, experimenterade flätor och en tjock, tung, tät pannlugg!


Jag tycker att det är såå grymt snyggt men stort hår! jag har naturligt blont,  och enligt mig ganska tunt hår. Älskar volym!



snyggt också med flätor! 


alá lauren conrad kanske? 




Det här var grymt snyggt enligt mig!

eller pannlugg.. en tät och tjock!


även fast jag inte är något demi lovatofan så älskar jag hennes snygga lugg!


Sminket
Mogen sminkning, inte för mycket! det ska se naturligt ut och som om man inte har brytt sig det minsta!

Tycker det är så snyggt med personer som verkligen kan sminka sig så det ser proffsigt ut! vet en tjej som har en blogg, har kommenterat mycket om hennes sminkningar där. Hon sminkar så coolt! om du känner igen dig så säg till så får du en länk! 

Ögonen fint sminkade med ett lager mascara så det ser fräscht och naturligt ut, rouge på kinderna och ett ljusrosa eller ljusrött läppstift tycker jag är snyggast :)  Eller ett åt det mer orangea hållet är skithett just nu! kör på ett utan glitter i enligt mig ;) kom ihåg att hemligheten är att det ska se ut som man inte har brytt sig det allra minsta! fast man såklart har det 

OCH VÅGA GÅ UT HELT UTAN SMINK! vem bryr sig? ;) alla är upptagna med att tänka på hur de själva ser ut





Naglarna
fräscha, korta, välvårdade naglar med ett ljust lack eller bara glans!

Det har ju varit inne med vääldigt långa, väl fixade med lösnaglar, mycket färg och sådant i nagelvärlden. Just nu tycker jag att det är mycket snyggare med väldigt korta och fina naglar. Med ett ljust lack som ljusrosa eller beige. Fast gillar starkare och mörkare färger också! Eller kanske bara ett genomskinligt lack eller nagelförstärkare. Vad tycker ni?


tredje raden är skitsnygg ;) översta också.

Kläder
Gillar den crazy, utstckande stilen men höga skor och saker mna annars inte brukar sätta på sig.

Förut när jag kom in en affär och såg att de sålde bodies tyckte jag det var skitkul och att det är väl för bebisar? nu har jag ändrar mig. Det är så grymt snyggt ju! tänk att ha ett par låga snygga jeans som man trivs i sen en body eller en korsett till :D skitsnyggt och lite crazy ju ;D






Rihanna bär den bra

Skor
Kilklackar och converse

Någon annan än jag som märkt att conversen ALDRIG blir omoderna? alltid skitsnyggt till vad man än har på sig.


Den här bilden är INTE från google ;) tror det var katrin som tog den :) min sko i bakgrunden! kan ni se att den en gång i tiden har varit rosa? inte många som kan se det haha!




Kilklackar är så grymt snyggt det också!

måla tånaglarna! även fast inte så många ser dem på vinter kanske? haha ;)


Dissa!

Håret:
Pippi långstrump flätor.

Två flätor längst sidan är så inte snyggt! 


funkar kanske om man vill se yngre ut. Det vill inte jag.

Sminket:
Tre ton smink, fjortisstilen!

Fjortisstilen med 5 lager mascara, tre ton idomin och ett par burkar brunkräm, foundation och puder. Det kan ju knappast vara bra för huden att ha så mycket smink och produkter över sig som ett täcke, eller hur? ne, dissa den stilen och sminka dig så du ser äldre, proffsigare och erfarnare ut i stället :) riktigt snyggt!




Naglarna:
Överstylade!

Överstylade naglar är inte så snyggt tycker jag! korta och fräscha ska det vara! 


överstylat.


äckligt :S


helt jävla sjukt?! :O

*killar ska ha korta naglar* ;)

Kläder:
Tightsen som visar hela rumpan och kortkorta linnet till.

Tights är INTE byxor ;) men snyggt! :D använd ett linne som går ner över rumpan till så blir det skitsnyggt :D FÖR TIGHTS ÄR INTE BYXOR! ;) eller vad tycker ni? tunna tights som är genomskinliga och hasar ner vid rumpan? njaaa..

Skor:
Tant klackarna.

Usch, har alltid tyckt att sådana här skor ser så himla tantiga ut! och jävligt ont måste de ju också göra?!






bara äckligt och ont med långa tånaglar. Klipp dem! naglar överhuvudtaget ;)




SÄG VAD NI TYCKER! :D håller ni med mig? om något iallafall? :)


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: jupp :)

2010-09-04 @ 13:51:10
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: chanelle

sv: inte så mkt ;p

2010-09-04 @ 14:05:36
URL: http://chanellek.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; tack så mycket :) Jag räknade xD

2010-09-04 @ 14:07:33
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: mina - it's my time to shine!

SVAR; hehe :)

2010-09-04 @ 14:07:34
URL: http://miiinaaa.blogg.se/
Postat av: Mimmi

håller med om flera saker där! :)



svar. yes, borta bra men hemma bäst :)

2010-09-04 @ 14:08:32
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Anonym

a,tack för tipset haha :)

2010-09-04 @ 14:14:34
URL: http://melikekayaerhun.blogg.se/
Postat av: Iris

Jag håller med om alla grejerna fast jag tycker att det kan vara snyggt med korta naglar med typ mörk blått eller grönt eller någon crazy färg på naglarna (inte tårna) om man har välklippta.

2010-09-04 @ 14:23:09
URL: http://irishatt.blogg.se/
Postat av: simone

riktigt snygga klackar!

2010-09-04 @ 14:23:23
URL: http://fattybom.se
Postat av: matilda

tycker tantklackar kan vara rätt snygga, men bara om dom är åt det rundare hållet framtill. Om man har såna som är låånga och smaala framtill är det ju ungefär som att man vill se ut som bigfoot !?

2010-09-04 @ 14:27:36
URL: http://qtiilda.blogg.se/
Postat av: julia

håller med^^

2010-09-04 @ 15:19:11
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin blogg du har! Jag håller med dig om allting faktiskt, bra smak;)

2010-09-04 @ 16:46:28
URL: http://selses.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0