min fredag!

såg här såg min fredag ut!


Vaknar och ser ut som en glåmig apa med klutt på huvudet!


fixar mig..


och förvandlas till en gudinna! nice


och SJÄLVKLART är jag utrustad med bandage.. hmm!


YES! när jag fixat mig från apa till gudinna bikar jag med alicia till skolan!


efter det var frisyren förstörd och ännu plattare än här, smidigt ;)

Gick i skolan och hade kul med alla crazy personer som finns där! käkade hamburgare på strömsholarna innan issa kom med en sådan dålig nyhet att vi var tvugna att ta en liten break från de två sista lektionerna och fixa lite private stuff! 

träffade min knäppa pojkvän ett tag innan vi sakta men säkert rullade ner mot stan.. ;) där träffade jag ett gäng arga tjejer som fått vänta på mig.. haha :D

åkte hem till alicia och käkade mackor sen blev det bio! :D berättar om den sen ;) sen åkte jag hem, firade min nu 13 åriga lillasyster och kollade på film innan jag däckade i min säng! :) såg en film till idag btw! ;)

sen har det nog inte hänt så mycket mer ;) sorry för låååånga inlägg haha! uppdaterar sen isåfall =)

Ajuste! jag fick jättefina smycken och en bok av de gulliga sjuksköterskorna på sjukhuset, kanske som en tröst till alla tårar som sprutade när de tryckte in de sabla sprutorna i mig! gulligt var det iallafall :) bloggar om det sen!

Blogstart.se


SoChic.se

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0