spanska!

Har jag nämnt att jag börjat i spanska också?

om inte så har jag börjat i spanska ;) så nu lär jag mig både franska och spanska! får hoppas det går bra, har ju mina kompisar som privatlärare ;) 

det här har jag lärt mig :D tracka mig inte för att jag stavar fel, vet bara hur man säger det ;)

!Hola! Me amos Kim, tengo quinze anions y soy bacha y rubin. 
Hej, jag heter Kim, jag är 15 år och är kort och blond.

HAHA! ;) lät det bra? 

Katt är gato, hund, perro och man pero iallafall. Cabesa är huvud! :D 

Los gatos es negros. Eller nåt..

Vad skönt om jag får betyg i båda, då kanske jag kan välja bort TVÅ ämnen sen ;)

Kommentarer
Postat av: moa

what?! fick du det för lärarna? :O

åååå jag vill också!!! :P

2010-09-11 @ 22:54:13
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0