power kallas det

Är hemma från skolan idag. Ska försöka vinna över den feta läxhögen som ligger och stirrar på mig på skrivbordet strax men tvivlar på om orken kommer att räcka till. Det känns som att jag hela tiden vandrar omkring instängd i en bubbla. Jag ser folk göra saker och bli klara med en massa grejer medan jag själv sitter där i bubblan och vet inte vad jag ska göra med någonting. Skitsamma!

Nu har jag myskläderna på mig iallafall, tror alla människor mår lite bättre av att slippa stänga in sig i jeansen ibland.





ForHair.se

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0