GYMNASIEVAL

hey!

har varit på mikael elias gymnasiet idag och tittat på deras samhällsprogram. Verkade skittråkigt, verkligen ingenting för mig. Verkar som om sambeendevetenskap/idrott på rekarne kommer högre och högre upp på listan ;) är min stil tror jag! var med på tre lektioner och på den tredje somnade jag nästan. Vi drog därifrån efter den lektionen för då var vi så sjukt trötta. Fick lite ryck så Katrin och jag gick in på godisland och köpte godis också.

Hade chansen att åka hem som katrn och alicia gjorde, men nej. Jag gick hela vägen till slottskolan för slöjd och efter det tillbaka till faktoriet för svenska. Varför? ingen aning.

Hade träning idag! derice följde med och tittade :) kändes inte så bra, har inte tränat på 3 veckor. Imorgon blir det gym med katten, simon och jesper :D


papparazzi by derice*

ska gå och smeta massa krämer i håret nu, sov så gott :)

förresten, har ni tips på skolor, program och sådant så tipsa mig! vad går ni för program och vart? KOMMENTERA OCH BERÄTTA!! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du gjort något mysigt för din partner någongång när du vaknat före honom/henne?

2011-02-16 @ 11:12:22
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: k a t t i s -v-

Härligt :) Allt är bra med mig också , trött bara. har jobbat sen 6 i morse...

vad tycker du om brors låtar i inlägget ?

2011-02-16 @ 15:16:39
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0